logotype
img1
img2
img3
img4
img5
img6

you are here:

Junta Directiva
ACTA ASAMBLEA XERAL COMUNIDADE PROPIETARIOS O POMBAL – DENA PDF Imprimir E-mail
Escrito por Asociación de Vecinos Santa Lucia de Dena   
Martes, 10 de Julio de 2012 07:03

 

Sendo as 21,30 h. do día 7 de Xullo de 2012, no Centro Social de Dena, da comenzo a Asamblea Xeral da Comunidade de Propietarios do Cemiterio –O Pombal – Dena, que se desenrrola baixo a orde do día establecido.

Punto 1) Presentación do produto mais axeitado para aplicar na cuber-ta dos panteons, e obras a realizar de acondicionamento, (a cargo do técnico D. José Ramón Vallejo Sueiro).

Tal como se aprobou na anterior Asamblea Xeral, a Xunta Directiva da Comunidade, buscou un técnico que asesore a Directiva e demais Propietarios no referente as obras e produtos necesarios para o acondicionamento da cuberta e zonas comuns do Cemiterio O Pombal – Dena. Interven neste punto o técnico D. José Ramón Vallejo, explicando os asistentes cal é o produto mais axeitado para realizar a impermeabilización da cuberta dos panteons e acondicionamento en xeral do Cemiterio, e a empresa que reali-zará as obras sí e aprobado pola Asamblea.

Despois de intervencions de varios Propietarios propoñendo as suas ideas, como por exemplo dotar de un tellado a mencionada cuberta, foi proposta unha votación a man alzada por parte do Presidente da Xunta Directiva, para decidir cantos Propietarios estaban de acordo en que se faga tellado, esta posibilidade acadou 5 votos dos 95 Propietarios presentes, quedando polo tanto excluida esta posibilidade. Sigue informando o técnico é o Presidente propoñendo a posibilidade de que se faga a obra do xeito que indica o técnico e propoñendo tamen a posibilidade de pintar tódolos muros que están pintados de branco, deste xeito quedaría o Cemiterio renovado para unha longa temporada.

Polo tanto consultando os Propietarios presentes e despois de votar a favor unha amplia maoria ( 85 a favor  ), quedou aprobado realizar as obras siguintes:

Impermeabilizar a cuberta dos panteons co produto que indica o técnico (de cuio produto existe unha mostra aplicada no Cemiterio), a empresa que aplicará o produto será, Aplicaciones Carlos Bouzada.

Obras de restauración necesarias para aplicar o produto.

Limpar tódolos pinches de pedra e rexuntar o que sexa necesario.

repoñer e restaurar todo o que esté estropeado.

Pintar tódolos muros que esten pintados de branco.

Restaurar e pintar a cúpula.

instalación de barandillas de aceiro inox en tódalas escaleiras, ( obra xa realizada ).

 

Punto 2) Importe da derrama que deberá aportar cada un dos propie-tarios para levar a cabo as citadas obras.

Informa o Presidente da Xunta directiva que cada Propietarios deberá facer efectivo a cantidade de 165 €, o mais asiña posible xa que mentras non esté a totalidade do diñeiro ingresado non comenzarán as obras, os Propietarios que non fagan efectivo tal cantidade no tempo prudencial dun mes a partires desta data, serán visitados por unha comisión da Xunta Directiva, i en caso de negarse a cumprir o aprobado nesta Asamblea, serán denunciados ante a autoridade competente.

 

Punto 3) Rogos e preguntas.

Neste punto non oubo intervencions.

 

Punto 4) Entrega de Estatutos da Comunidade a quen non os teña.

Cada un dos Propietarios que non tiña estatutos recolleunos.

 

Non abendo mais temas a tratar remata a Asamblea sendo as 22,45 h. do día e no lugar arriba indicados.

Actua como Secretario de actas D. José Luis Camiña Lage, por non encontrarse presente a secretaria da Xunta Directiva da Comunidade de propietarios.

 

Asinado, D. José Conde García.           Asinado, D. José Luis Camiña Lage.

Presidente da Comunidade                        Secretario da acta.

 
Asamblea General de Socios 13 de Enero de 2012 PDF Imprimir E-mail
Escrito por Asociación de Vecinos Santa Lucia de Dena   
Martes, 24 de Abril de 2012 11:40

El día 13 de Enero de 2012, se celebro Asamblea General de Socios, entre otros se llevo acabo la elección de Junta Directiva.

Quedando constituida para un periodo de cuatro años, y forman parte de la misma los vecinos y con los cargos  siguientes:

 

Presidente : D. José Conde Garcia.

Vicepresidente: D. José Luis Camiña Lage.

Tesorero: D. Juan Padin Radio.

Secretaria: Dª Mª Del Carmen Valladares Gondar.

Vocales:

D. Miguel Duarte Gómez.

D. Santiago Varela Abal.

D. Luis Bouzada Afonso.

D. Jesús Soutullo Touriño.

D. Victorino Otero Outon.

D. Luis Rey Castro.

D. José Carlos Viñas López.

D. Nemesio Viñas López.

D. Cesáreo Besada Vázquez. ( vocal honorífico).

 

Esta Junta Directiva representa a los asociados de la Asociación de Vecinos Santa Lucia de Dena y demás vecinos que se lo soliciten.

Los objetivos de esta Junta directiva son:

  • Seguir realizando todos los eventos que se instauraron en la localidad por iniciativa de las diferentes Juntas directivas de la Asociación de Vecinos Santa Lucia de Dena.
  • Velar y defender el patrimonio de la Parroquia de Dena en cualquiera de sus vertientes, culturales, deportivas, lúdicas, servicios sociales, etc.
  • Colaborar con las administraciones que correspondan en cada caso para contribuir a una mejor calidad de vida de los vecinos.
 
Junta Directiva PDF Imprimir E-mail
Escrito por Asociación de Vecinos Santa Lucia de Dena   
Sábado, 08 de Enero de 2011 12:57

ACTUAL JUNTA DIRECTIVA.

Desde el día 09 de Enero de 2010, la Junta directiva está conformada de la siguiente manera:

Presidente................D. José Conde García.
Vicepresidente..........D. José Luis Camiña Lage.
Tesorero..................D. Juan Padin Radio.
Secretaria................D. Mª Valladares Gondar.
Vocal.......................D. Miguel Duarte Gomez.
Vocal.......................D. Jsesús Soutullo Touriño.
Vocal.......................D. Luis Bouzada Afonso.
Vocal.......................D. Pablo Pereira Fernandez.
Vocal.......................D. Victorino Otero Outon.
Vocal.......................D. Santiago Varela Abal.
Vocal honorifico........D. Cesareo Besada Vazquez.

La actual Junta Directiva, ademas de gestionar el Cementerio Rural Particular, es portavoz de los vecinos ante las diferentes administraciones, realizando todo tipo de peticiones en favor de los vecinos de la localidad.

En el año 2010, se acordó desde la Junta Directiva instaurar lo que titulan DIA DA PARROQUIA, este año se celebró, el 23 de mayo, consiste en una comida de cofraternidad donde se le hace homenaje a vecinos-as de la localidad que hayan destacado por algún motivo y hayn favorecxido de este modo al prestigio de Dena.

En el año 2010 se hace homenaje a D. Cesareo Besada Vazquez, por su labor al frente de la Asociación de vecinos santa lucia de Dena, por mas de 25 años. Se le hace entrega de la medalla Santa Lucia.

Tambien en colaboración con el Cura Parraco de Dena,  D. Aurelio Ares Regueiro se hace homenaje al que fue sancristan de la Parroquia D. Antonio Prieto Pillado, hacendole entrega de la medalla Santa Lucia.

En el mismo acto se nombran a todos los Presidentes y diferentes cargos de la Asociación desde su fundación haciendo entrega de un reconocimiento a los presentes.

En el año 2010, además de presentar numerosos escritos ante el Ayuntamiento de Meaño, conjuntamente con las Asociaciones de vecinos de Lores y Simes, trató de impulsar la construcción de un tanatorio de ámbito municipal, organizó un año mas la fiesta de la bicicleta el día 25 de julio con la colaboración de La Diputación Provincial. Tambien como viene siendo habitual organizó un maratón popular el día 19 de marzo en el que participaron, hombres y mujeres comprendidos entre los tres años años a los 77 años, los participantes ademas de ser cada día mas los que son del Ayuntamiento de Meaño llegan tambien desde lugares distantes como Ourense, Coruña Pontevedra, Vigo, Rianxo, Curtis. etc.